♥ Passion helt enkelt

Hos mormor verkar allt vara stuck in the 60's och därför älskar jag att vara där.
I hennes bokhylla har hon AKTUELLLT-böcker från 1966 och framåt.


Mode -66.


Miss Scandinavia 1966.


"Sångerskan Barbro Svensson, Lill-Babs kallad, förlovade sig, berättade tidningarna den 3 november. Den lycklige fästmannen heter Lars Berghagen, vissångare och textförfattare."


"Another beatle has taken the plunge. Även George Harrison har gift sig. Den utvalda heter Patti Boyd och presenterade sig för vigselförrättaren den 21/1 som fotomodell."






Skiss från Dior


Svensk Twiggy-tvilling


Oj vad kortkort..


3 år innan månlandning...




:')









Så underbart

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Nästan som att åka bakåt i tiden :)

Kram

2009-10-04 @ 13:51:38
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har ett STORT problem med att bestämma mig för om jag ska vara blondin eller brunett. Och nu behöver jag DIN ÅSIKT. Gå in på min blogg och se bilder på båda alternativen och rösta! Tack på förhand! :)



Kram

/Rebecca

2009-10-04 @ 15:31:53
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0